.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بوی خیانت درماجرای ترکمنستان
مقامات ترکمنستان دراین نشست ها درقبال جریان سازی سیاسی به نفع این افراد قول گرفته اند که ازنفوذ آنان برای عقد قرارداد فروش گاز با دو برابر قیمت به ایران بهره مند شوند.
بوی خیانت درماجرای ترکمنستان

برخی شواهد حکایت ازآن دارد که ماجرای ترکمنستان و قطع گاز مناطق شمالی کشور محصول یک جریان سازی سیاسی در داخل کشور بوده است .

اخیرا یکی ازمقامات مسوول کشورمان ازماجرای مذاکرات خصوصی برخی افراد داخلی کشور با مقامات ترکمنستان برای قطع گازایران خبرداده است .

وی گفته است :اطلاعات موجود بیانگربرگزاری نشست هایی ازسوی این جریان با مقامات ترکمنستان است که قول همکاری برای قطع گازایران را داده اند.

مقامات ترکمنستان دراین نشست ها درقبال جریان سازی سیاسی به نفع این افراد قول گرفته اند که ازنفوذ آنان برای عقد قرارداد فروش گاز با دو برابر قیمت به ایران بهره مند شوند.

گفتنی است رئیس جمهور پس ازبازگشت ازمازندران گفته بود : دررابطه با ترکمنستان و ماجرای قطع گاز حرفهایی با مردم دارد که بزودی با آنها درمیان خواهد گذاشت ./البرز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

كياني 26 دي 1386
هرچه بگندد نمكش مي زنند ، واي به روزي كه بگندد نمك!!!!!؟؟؟؟
كياني 26 دي 1386
در صورت اثبات اين ماجرا ، هركس ويا هر گروهي يا شخصيتي كه باشد گناهي نابخشودني و خيانت بزرگ محسوب مي شود و مستلزم رسوا شدن و تنبيهي سخت مي باشد.
نا شناس 26 دي 1386
اين حرفها فرافكني و براي سرپوش گذاشتن بر ضعفهاي بيشمار دولت خدمتگزار است. الغريق يتشبث بكل حشيش يعني انسان در حال غرق شدن به هر علف خشكي هم متوسل مي شود.
عرفان 26 دي 1386
اين جور بيان دلايل، مصداق بارز توپ شوت كردن به سمت اين و آن مي باشد. آقايان از عهده انجام امورات ساده برنمي آيند اين و آن را مقصر مي دانند. يك ذره شهامت داشته باشيد و ضعفهاي خود را قبول كرده و با بهره گيري از مديران با تجربه و دانش و پرهيز از لج بازي و بچه بازي جلوي بروز چنين بحرانهايي را بگيريد.
نا شناس 26 دي 1386
مگر قراردادهای بین دو کشور بچه بازی است که با حرف این وآن خدشه پیدا کند . طرف نماز بلد نبود ،می گفت قبله کج است. ضمنا حتی بر فرض هم چنین چیزی صحت داشته باشد ،مقام مسئو ل که این حرفهای بچه گانه را مطرح نمی کند ، بلکه مشکل را حل می نماید. یی کفایتی را با فرافکنی توجیه نکنید.
محمدتقی 26 دي 1386
البته زیاد دور از انتظار نبود . وقتی جاسوسی علیه کشور می کنند ، دیگه اینا که چیزی نیست . برای این کار هم یه اسم انتخاب می کنند تا خیانت گفته نشه !
یه دانشجو
عباس 27 دي 1386
بولای علی بحق این ماه عزیز از تاریخ 9/10/86 الی امروز 26/10/86 ما فقط دو روز کامل گاز داشتیم و این دو سه روز اخیر بصورت 5-6 ساعته با یک شعله ضعیف که حتی قادر به گرم کردن یک اتاق نیز نبود داریم سر می کنیم.پشت گود نشستن و گفتن لنگش کن خیلی ساده است. 15 روز بطور کامل گاز نداشتن فقط با زبان گفتن ساده است.کافی است بطور کامل یک روز فقط یک روز گاز خود را بطور کامل قطع کنید تا بفهمید من چه می گویم.اصلا صحبت از مسئولین استان نکنید که وضعیتشان کاملا مشخص است و ضعف و مدیریتشان !!!!اظهر من الشمس است.من یکی از طرفداران پرو پاقرص احمدی نژاد بودم و در زمان انتخابات و بعد از آن بشدت از وی حمایت می کردم ولی حالا فهمیدم که عدالت و این حرفها فقط شعار بود و بس.اگر جرات دارند و عدالت زیر سوال نمی رود یک روز گاز تهران را قطع کنند تا ببینند چه اتفاقی می افتد.هرج و مرج و آشوب کل شهر را فرا می گیرد.بخدا قسم مردم خیلی خیلی نجابت بخرج داده اند که نجابت بیش از حد هم نتیجه معکوس دارد.به آن به اصطلاح مسئولان گازی و غیر گازی هم که صحبت از مقاومت و ...در برابر فشار ترکمنستان می کنند بگویید از خودشان مایع بگذارند .از جیب دیگران خرج کردن خیلی ساده است و کار هر کس می باشد.خدا بحق محمد و آل محمد و بحق حلقوم تشنه حضرت علی اصغر و بحق دو بازوی بریده آقا ابو الفضل العباس آه طفلان سرمازده و افراد کهنسال و بیماران زجردیده ما دامن مسببین و عاملان این فاجعه انسانی را بگیرد.آمین یا رب العالمین.متوکل به ساحت قدسی حضرت احدیت و صاحبان این ماه عزیز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.